Malo o pozadini, evo u jeku uvođenja Građanksog odgoja u škole, mogli bi pozadinski govoriti i o transhumanizmu. Onom koji se bori za ljudska i građanska prava Čovjeka.
Evo ako niste znali, svi imamo priliku ponovno učiti (pročitajte pažljivo link koji sam stavila), ako mislite da ne trebate ili nemate vremena za to upišite se ponovno u školu i slušajte samo Građanski odgoj, jer on će vam sve objasniti o Građanima, politici, demo(no)kraciji, o vama samima, a prvenstveno reći će vam da ćete kroz ovo "učenje" dobiti odgovore (genijalno zar ne!), te da Znate, razmišljate i sudjelujete!
Malo im je čudan poredak, jer učit ćete kako da dosegnete stav (ili downlaudirate program) koji kaže da već sve Znate, pa onda o tome što znate razmišljate (ha, ha ovo je divno, programi inače razmišljaju), a onda još i sudjelujete (u cirkusu programiranja svakako)!
Istovremeno, možda i ne morate ništa upisivati, niti čitati, niti dobiti informaciju, jer ako imate sitno dijete, ovaj će Odgoj odgojiti vaše dijete tako da će ono odgajati vas, jer će ono Znati!
Pa ćete uskoro imati kući jednog pravog Znalca, koji ima sve odgovore, a kojem Država daje pravo da se digne protiv svojeg roditelja i moguće čak i glasa s 16 godina, uvjeravajući ga da je glasanje inače nešto što nam daje prava! Ima interesantnih stvari u ovom dokumentu, recimo meni je ovo genijalno:
"Feministička teorija i praksa pokazala je kako „muškarci” i „žene” nisu prirodne ili biološke kategorije
već rezultat historijskih, političkih, ekonomskih i društvenih utjecaja. Stoga je i proučavanje maskuliniteta
važno područje interesa feminističke teorije. Feminizam je ukazao na činjenicu da razumijevanje rodnih
odnosa mora posebnu pažnju posvetiti odnosima moć. Transformacija rodnih odnosa... znači ne samo
promjene u životima žena već podrazumijeva i promjene kod muškaraca. Bijelić (2011)"
Nadalje, u poglavlju Komunikacijska kompetencija: od empatije do asertivnosti, nudi se u ovom priručniku za nastavnike i sljedeće:
"Pored tih načela, u govoru postoje i tzv. „otpirači vrata”: to su naši odgovori na nečije riječi koji ne sadrže
nikakve ideje, prosudbe ili osjećaje, već otvaraju osobi vrata pozivaju ih da podijele svoje ideje, osjećaje,
zaključke o nečemu. To su, na primjer, ovakve formulacije: „Pričaj mi o tome.“ „Htio bih čuti o tome malo
više.“ „‘Ajmo još malo razgovarati o tome.“ „Što si doživio dalje?“ „Bi li htio razgovarati o tome?“ „Hajde
da čujem što hoćeš reći.“ „To izgleda kao da je nešto tebi važno.“ „Čini mi se da imaš reći nešto što ti je
važno.“
Ovo izgleda sasvim u redu, slažem se s svime rečenim. No, ovo je klasična "navlakuša". Možda se to ne vidi iz ovog višlje napisanoga, ali pogledajmo primjer toga što su naveli. Jer kroz primjere kažu dalje kako dekodirati ono što je iza osjećaja, da da, dobro ste pročitali - uče nas kako programirati i reprogramirati djecu u idiote i psihopate, točnije u datom primjeru uče nas kako biti bez osjećaja:
"No učinkovitija metoda od „otpirača vrata” je ona kako držati vrata otvorena. Ovdje je najjednostavnija
shema dekodiranja kojim otkrivamo ono što je iza riječi osjećaji i potrebe primjer razgovora majke
i djeteta (jer majka najpažljivije, s empatijom, sluša svoje dijete i to pokazuje). Slijedi primjer aktivnog
slušanja (iz knjige Thomasa Gordona Kako biti uspješan roditelj (1970):
Majka: Kasno je. Ugasi svjetlo i pođi na spavanje.
Danko: Ne idem spavati.
Majka: Već je kasno. Brinem se da ćeš sutra biti umoran.
Danko: Ja NE idem spavati.
Majka: Hajd’, kasno je. A ja ću malo sjesti na tvoj krevet i ostati kraj tebe prije nego krenem prati suđe.
Danko: Daj mi tu knjigu. I ne gasi svjetlo. Idi van. Ne trebam te. Neću spavati. Mrzim te.
Majka: Baš si jadan i ljut!
Danko: Mrzim školu. I nikad ne idem više u školu.
Majka: Sit si škole.
Danko: Užasno je dosadna. Nisam dobar u školi. Ništa ne znam. Ne znam matematiku. Trebao bih biti u
drugom, a ne u trećem razredu.
Majka: Matematika ti je dosta teška.
Danko: Nije. Lagana mi je. Samo mi se ne da raditi.
Majka: Aha.
Danko: Volim igrati nogomet. Mnogo mi je draže igrati nogomet nego ići u školu.
Majka: Zbilja voliš nogomet.
Danko: Hoću li i ja morati na studij kao Mladen (stariji brat)?
Majka: Ne moraš raditi ono što nećeš.
Danko: Koliko se mora ići u školu?
Majka: Dobro je završiti srednju školu.
Danko: Dobro. Ja ne idem na studij. Ne moram, jel’ tako?
Majka: Tako je.
Danko: Dobro. Igrat ću nogomet.
Majka: Nogomet je zgodan.
Danko: Naravno da je... Dobro. Laku noć.
Majka: Laku noć "
Ovo je primjer koji me ostavio otvorenih ustiju, valjda zato što je demo(no)kratski u cijelosti. Ganuta sam!
Što je ovdje majka radila? Slušala svoje dijete? Aktivno slušala? I odgajala? Ili? Pa rekla bih da je ova majka sugerirala. Naime, majka je majka i samom tom činjenicom (iako možda ni Majka nije više biološka i prirodna kategorija?) ona je u svakom razgovoru s svojim djetetom ponekad u stanju nečega što se naziva "budna hipnoza" i može sugerirati. Ako dijete ima problem, ono već ima podignutu i emociju, što je ovdje jasno i vidljivo, ovo dijete u potpunosti emotivno reagira i otvoreno je (podsvijesno) time za prihvaćanje svega, pogotovo od osobe koja je Majka - a majka koja bi trebala ostati u miru - ovdje sugerira - ne odgaja! Majka koja šuti na rečenicu: Mrzim te! i uopće na nju ne odreagira već sugestivno kaže djetetu: "Baš si jadan i ljut!", je jedna sasvim demo(no)kratska majka! Ma bravo, državo moja.
Pa eto, ovo je građanski odgoj, odgajat će našu djecu na način da je škola mjesto koje će ih bolje odgojiti od nas samih, da je država i politika bolji roditelj od nas samih, da nema biološke ili prirodne kategorije kada govorimo o muškarcima i ženama (aha, sve je politika i demo(no)kracija, pa kada sljedeći puta odete na wc nije važno jel pišate stojeći ili sjedeći to je političko pitanje!), da je ljubav i empatija ovo što sam navela. Odgajat će našu djecu da budu bez osjećaja!
Blago nama!
Pa što reći osim: Laku noć!
http://www.mmh.hr/files/ckfinder/files/ ... SCREEN.pdfI što onda reći na ovo:
http://www.dnevno.hr/vijesti/misteriji/ ... ualac.htmlTeorija zavjere? Stvarno? Ili je u toku reprogramiranje Čovjeka da mu sve ovo bude normalno?
Alf
