Vremenska zona: UTC + 01:00

Započni novu temu Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: The Revelatorium
PostPostano: uto maj 30, 2006 12:39 pm 
Početnik

Prilicno cudan i, izgleda, interesantan sajt:
http://www.revelatorium.com/contents.htm

Ovo dole mi je narocito zapalo za oko, posto veoma podseca na Kasiopejce. Deo stvari deluje kao "new age" mumbo-jumbo, ali mislim da je osnovni problem u terminologiji. Prilicno tesko za citanje...

Procitao sam samo 23. poglavlje, pa jos ne znam sta da mislim.

O "gusterima":
"
The Lucerferions thus also started introducing stress into the lower evolutionary levels of some of the time line planets solely in order to provide a rich harvest of the Nplus static material for their quasi embodimentizations. Many of the Planets still harboring a lower animal evolution on their surface had it begun for just that purpose.

Because the Luciferions were cut off from all normal substances frequencies, they had no feelings and therefore lost all sense of Christ love and service in recognition towards others. Consequently, without remorse, they embraced the very disharmonious Draconian style practices of war, slavery, laws, totalitarian governments, and mind control over others in time line situations as the means for quickly providing the Nplus static materials for their illusionary form of supposedly permanent materializations.

What the Lucerferions attempted to do in essence was to elevate the personality factor into a concrete stand alone existence in it's own right, independent of the Christ factor in behind, by using the Nplus static and a bag of tricks. Main among the tricks was that they had learned that being remembered in the consciousnesses of others helped sustain their processed materializations. The more the materialized embodiment was remembered, the greater it became. The greater it became, the easier it was to be remembered.

The Luciferion contingent latched onto this result as the last page of their plan for attempted self made eternal continuations of themselves outside of the proper sanctified principles of frequency link materializations from Omega on down. They set forth to try and establish great and lofty personas of themselves as feared and revered Demi Gods within their environments in order to be sufficiently remembered to continue as quasi-static materialized embodiments.

For the Lucerferions, ascension meant developing a sufficiently remembered materialization, and having sufficient consciousness control over it, to move back up into the lower frequencies of the fifth dimension as an enduring stand alone static being. As only the outer consciousnesses were involved, only outer ego personas were perpetrated within the quasi embodiments by the remembrances.

For awhile, the quasi materialization mechanism had some successes. Self-made Demi Gods had minor repute around both Orion and Draco, even on Earth up until two thousand years ago. Some of the regressed Planets formed alliances in which the popularity of Superism even flourished for awhile.

All of that has long since been ended and the scattered remnants are mostly within the casted Dragon contingent now on Earth facing redemption. More recently, some of the so called 'Ascended Masters' of Eastern mythology have tried using the technique to create temporary continuances of their outer ego within Earth's astral plans by acquiring adoring devotees to perpetuate their memory. The same has been tried by occasional religious leaders, Royalty figures, and political despots of the past and present.

Because some of the Draconian root race variants had discovered themselves to be particularly facile in the frequencies of the fourth dimension, they were among the first to be allured by, and among the most to be sorely afflicted by, the rebellion. Both Descendants and Ascendancy were alike affected which is why the presence of Draco in the current clean up is so centerfold.
"

Vrh

Naslov:
PostPostano: uto maj 30, 2006 2:11 pm 
Član foruma

Citat:
In a similar vein, both the Urantia Book and the Book of Oahspe were to be higher level reference materials like atlases or encyclopedias. Both were to be precursors to the higher level Christ Teachings to follow.

Ko zna,mozda se Deckardu svidi. :)
Procitao sam nekoliko poglavlja i imam utisak da su oni samo pokupili mnoge stvari iz drugih tekstova i to sklopili u neku svoju verziju.A i nije neka. :?

Vrh

Naslov:
PostPostano: uto maj 30, 2006 3:02 pm 
Početnik

Esperio Max je napisao/la:
Procitao sam nekoliko poglavlja i imam utisak da su oni samo pokupili mnoge stvari iz drugih tekstova i to sklopili u neku svoju verziju.A i nije neka. :?

To je bio i moj prvi utisak. :)

1. Cubits poglavlje je pocelo interesantno, sa onim opisom heksagonalne strukture u osnovi svega. To me je uzasno podsetilo na nesto sto sam procitao u Heim-ovoj kvantnoj teoriji ("Heim's Quantum Theory" - HQT). HQT opisuje svet i sve sile i cestice u njemu kao cisto gometrijsku interpretaciju 6-todimenzionalnih ravni koje se projektuju na 3 prostorne i 1 vremensku dimenziju.

HQT Teorija, inace, dolazi direktno iz kombinovanja specijalne teorije relativnosti i kvantne mehanike. Odusevio sam se kada sam procitao njegovu ideju o nastanku svemira.

Ako se dobro secam, 5. dimenzija je strukturna, a 6. je informaciona.

Strukturna dimenzija sadrzi nesto kao sablone ("patterns") koji se realizuju u 4-dimenzionalnom prostor-vremenu. Prema Heim-u, 5. dimenzija je direktno vezana za verovatnocu realizacije sablona u 4 nize dimenzije. Drugim recima, da bi sablon mogao da postoji, mora biti realizovan u prostoru i vremenu, i sto se vise realizuje to je verovatnoca njegovog postojanja u 5. dimenziji sve veca. To NEVEROVATNO podseca na onaj citat koji sam naveo.

Kasnije je teorija prosirena sa dodatnih 6 dimenzija, ali se sada ne secam sta su one tacno predstavljale. Verovatno taj PDF jos uvek moze da se nadje negde na netu...

Vrh

Naslov:
PostPostano: uto maj 30, 2006 5:18 pm 
Početnik

OK, napravio sam sitne greske u opisu HQT teorije. Teorija ima originalno 8 dimenzija - 3 prostorne, 1 vremensku, 1 strukturnu, 1 upravljacku i 2 informacione. Ko ce da se seca tako sitnih detalja posle toliko vremena. :)

Ako nekoga zanima, PDF-ovi se mogu skinuti na dole navedenim adresama. Manje-vise su isti, sa nekim razlikama - prvi ima objasnjenje nastanka svemira, drugi objasnjava koodinate. Treci je poslednja verzija koja je i dobila 1. nagradu na nekom naucnom konkursu.

Moram i da vas upozorim - ima DOSTA formula iz kvantne mehanike, pa samo preskacite delove koji vas ne interesuju. Ili ih ne razumete. :)
Za mene nije nista nejasnije od nekih drugih "egzoticnih" stvari koje sam citao. :)

http://www.hpcc-space.de/publications/d ... 2-4094.pdf

http://www.hpcc-space.de/publications/d ... letter.pdf

http://www.hpcc-space.de/publications/d ... Letter.pdf

Vrh

Naslov:
PostPostano: uto maj 30, 2006 6:13 pm 
Član foruma

Ma to je sve iluzija koja sluzi da nam okupira umove kako ne bi pobegli iz matrixa. :mrgreen:

Elem,u sesijama 970104 i 000318 se govori nesto o tome.Ti sad vidi da li ima nekog smisla.

Vrh

Naslov:
PostPostano: sri maj 31, 2006 7:04 am 
Početnik

Esperio Max je napisao/la:
Elem,u sesijama 970104 i 000318 se govori nesto o tome.Ti sad vidi da li ima nekog smisla.

Nisam shvatio na kakve sesije mislis. Imas neke direktne linkove do toga?

Vrh

Naslov:
PostPostano: sri maj 31, 2006 12:28 pm 
Član foruma

elendal,

1) kompletne Scripte na ENGL. skines kod Jacka987 na direktnom linku ovde:

http://www.val.hr/znanje/literatura/-EN ... cripts.zip

2) downloadiras, extrahiras, kliknes/pokrenes "Complete transcripts.exe"

3) otvori se novi "prozor"

4) kliknes skroz dole na dnu na link "970104 " i "000318" , koji su datumi tih sesija i procitas

:)

Vrh

Naslov:
PostPostano: čet jun 01, 2006 4:06 pm 
Početnik

OK, hvala. :)

Vrh

Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00

Trenutno korisnika/ca: / i 105 gostiju.