Veza religije i piramida:
MOGUĆA VEZA IZMEĐU RELIGIJE I PIRAMIDA
Armin Omanović, Visoko, BiH
22.09.2009Prema Kur'anskim ajetima svaki narod je imao svog poslanika i nijedan grad nije uništen prije nego što mu je došao poslanik. Također je evidentno i to da je praktikovanje vjere i načini približavanja Bogu bili drugačiji shodno prilikama koje su u tome vremenu bile a poruka je bila jedna.
Uzimajući sve ovo u obzir možemo napraviti jednu paralelu između islama i najvjerovatnije teorije o stvarnom značenju i svrsi piramida. Naime prijašnji narodi su imali neke tehnološke mogućnosti bolje od naše najbolje sadašnje tehnologije što potvrđuju brojni arheološki nalazi kao i ajeti:
"Zar oni ne znaju koliko smo Mi naroda prije njih uništili, kojima smo na Zemlji mogućnosti davali kakve vama nismo dali i kojima smo kišu obilatu slali i učinili da rijeke pored njih teku, pa smo ih, zbog grijehova njihovih, uništavali, i druga pokoljenja, poslije njih, stvarali."(Stoka,6)
Također, vidimo da su ljudi imali i druge napredne mogućnosti što potvrđuje i Kur'anska priča kako je dzin htio da donese čitav prijesto poslaniku Sulejmanu a.s. dok se on sa stolice makne, a čovjek mu je istu donio dok on okom trepne.
Mnogi zbog nemogućnosti poimanja ovog čovjeka nazivaju džinom ali većina onih koji imaju veću duhovnu spoznaju kažu da se radi o čovjeku:
"A ja ću ti ga donijeti" - reče onaj koji je učio iz Knjige - "prije nego što okom trepneš". I kad Sulejman vidje da je prijesto već pored njega postavljen, uzviknu:
"Ovo je blagodat Gospodara moga koji me iskušava da li ću zahvalan ili nezahvalan biti. A ko je zahvalan - u svoju je korist zahvalan, a ko je nezahvalan - pa, Gospodar moj je neovisan i plemenit."(Mravi,40)
Da se vratimo na piramide... sličnost ćemo pokazati na osnovu tri najupečatljivije piramide: Sunca, Mjeseca i Zmaja.
Pošto Zmaj označava znanje možemo zaključiti da se na tom stupnju duhovnog razvoja učenici obučavali raznim duhovnim teoretskim znanjima koja su im neophodna za duhovni napredak. U islamu to možemo vidjeti kroz izučavanje teologije i šerijata bez kojeg nema daljeg duhovnog napretka i islamski sufijski šejhovi se slažu da bez te prve osnovne stepenice tj. praktikovanja šerijata nema većih stepena, a i ako ih slučajno i bude ona ukoliko se ne počnu pridržavati šerijata ubrzo zastrane. Problem koji je jako prisutan u sadašnjem vremenu je i to da dosta teologa negira dalje stupnjeve i mogućnost daljeg napredovanja iznad okvira „piramide zmaja" pa imamo situaciju da je jako prisutno „formalno" slijeđenje pravila koje ne vodi većem daljem uzdignuću.
Oni učenici koji završe svoje obrazovanje na piramidi zmaja prelaze na piramidu mjeseca. Mjesec kao simbol predstavlja odsjaj Sunca i čovjek ukoliko hoće da dođe do Sunca nije u stanju odmah da direktno gleda u Sunce jer bi oslijepio. Tako mjesec predstavlja svijetlo u mraku koje nam može poslužiti kao osvjetljenje do jutra.
U prenesenom značenju to znaći da učenici moraju da se okrenu učitelju koji je doživio spoznaju i sposoban je da prima i reflektuje „svijelost" kao što mjesec prima i reflektuje svijetlost. Samo uz pomoć onoga ko je prošao taj put od „mraka prema svijetlu" može doći do cilja jer u suprotnom u mraku bez Mjeseca, Sunca i bilo kakve svjetiljke nemoguće je proći kroz brdovitu šumu u kojoj ima jako mnogo vukova, svinja i drugih divljih životinja.
U islamu učitelja na piramidi mjeseca predstavljaju poslanici, prvenstveno Muhammed a.s. i njegove halife i nasljednici koji se evidentiraju kao sufijski šejhovi. Svi oni da bi presli put od mraka do svijetla imali su učitelja koji ih je „uzeo za ruku i proveo kroz šumu" i tako je evidentan lanac prenosilaca spoznajnog znanja od učitelja prema učeniku od Muhammeda a.s. pa do današnjih šejhova.
Nakon prelaska kroz divlju šumu uz pomoć svjetlosti mjesečeve tj. Usvajanja spoznajnog znanja od učitelja i duhovne pripreme učenik postaje sposoban da gleda Sunce.
Nakon toga sljedeća destinacija je piramida Sunca koja je rezervisana za odabrane učenike koji budu dosljedni u praćenju učitelja na putu od mraka prema svijetlu i ova piramida predstavlja konačno „svanuće" i ima mnogo imena za ovo stanje kao što su spoznaja, utonuće (fena), prosvijetljenje itd., a ovo u islamu možemo vidjeti i iz hadisa u kojem se kaze da Uzvišeni Allah kaže:
"Objavio sam rat onome ko bude neprijatelj Mome prijatelju. Najdraže čime Mi se Moj rob može približiti jesu farzovi. Moj rob Mi se približuje nafilama sve dok ga ne zavolim, a kada ga zavolim, Ja postanem njegov sluh kojim čuje, njegov vid kojim vidi, njegova ruka kojom prihvata i njegova noga kojom hodi. Ako Me zamoli, udovoljiću, ako zatraži Moju zaštitu, zaštitiću ga. Ni za šta se ne dvoumim koliko se dvoumim da uzmem dušu vjerniku. On ne želi smrt, a Ja ne želim da ga ožalostim."
I hadis u kojem je Poslanik, s.a.v.s, rekao: »Čuvajte se mu'minskog pogleda, jer on gleda Allahovim nurom»!" iz čega možemo zaključiti da takve osobe imaju sposobnost da vide ono što obični ljudi ne vide npr. čitanje misli, nevidljivi svijet, duše,... a ova viđenja osporavaju mnogi oni koji nisu makli sa piramide Zmaja a misle da su najpametniji....
Specijalna energija piramida koju ona skuplja dodatno su ubrzavale proces uzdizanja učenika i njihovo priblizavanje svijetlosti. Sve ovo pokazuje da su ti narodi u nekom svom stadiju bili na jednom pravom duhovnom putu ali kao što to biva kod ljudi kao što se dešava i danas, počeli su da osporavaju „prosvjetljene" autoritete , da pogrešno tumače spise „prosvjetljenih" učitelja pa tako imamo slučaj da umjesto da na piramidi učenik žrtvuje svoje duhovno srce i preda ga Bogu ljudi su izokrenuli i počeli ubijati ljude na ceremonijama žrtvovanja i vadili srce (kao u filmu „Apokalipto"), a takvih stvari možemo i danas vidjeti u raznim oblicima... da se odaju raznim porocima, nemoralu i na kraju sve to dovede da narod bude uništen nakon svega onoga što je postigao... i proces se nastavlja ponovo.
Ovo osporavaju i formalni arheolozi koji žele da svu historiju strpaju u zadnju epohu razvitka svijeta od nekih 7 hiljada godina ona zapravo traje desetine hiljada godina što bi se trebalo i u skorijoj budučnosti i verifikovati, jer raste broj „pozitivnih" naučnika, kao i naučnih dokaza od DNK analiza, artefakata itd...
Izvor