Sada je: sub apr 27, 2024 7:47 am.

Prijava

Korisničko ime:   Šifra:   Automatsko prijavljivanje  

Vremenska zona: UTC + 01:00




Započni novu temu Odgovori  [ 29 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Bolje pamćenje/učenje
PostPostano: pet sep 02, 2005 12:33 am 
Offline
Član foruma
Avatar

Pridružen/a: pet sep 02, 2005 12:18 am
Postovi: 84
Lokacija: ispod razine mora
Prije više od desetak godina čuo sam priču o čudesnom učenju stranih jezika "u snu". Upoznao sam i jednu studenticu koja je neko vrijeme radila kao profesorica/voditeljica. Kako je ona sama bila skeptična prema toj metodi, a ja neupućen, konverzacija na tu temu se nije dalje razvila. Nakon par godina pohađao sam tečaj autogenog treninga, naučio nešto o alpha stanju i kako ući u njega. Čitajući dalje saznao sam da je theta stanje još pogodnije za pamćenje. Kockice se počele slagati, pa sam se sjetio i davno zaboravljenog razgovora. Ima li koga sa nekim iskustvima sa tog područja?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet sep 23, 2005 3:19 pm 
Offline
Član foruma
Avatar

Pridružen/a: pon jan 03, 2005 2:12 pm
Postovi: 216
Lokacija: levo
Ja imam iskustva sa slicnim.Imam tekst "Tehnika ucenja" koja bi trebalo da ti pomogne da naucis sta zelis.Ali,sve zavisi od tvog stanja svesti.Ako tvoj um blokira tvoje sposobnosti ovakve tehnike ti ne mogu pomoci.Ako zelis,mogu ti napisati tu tehniku?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto sep 27, 2005 6:28 pm 
Offline
Član foruma

Pridružen/a: čet sep 22, 2005 7:40 pm
Postovi: 140
Mene zanima ta tenhnika. Cudim se da niko nije dosada to trazio?!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri sep 28, 2005 3:55 pm 
Offline
Početnik
Avatar

Pridružen/a: sri sep 28, 2005 3:47 pm
Postovi: 12
Jel možeš stavit za download taj tekst?

Hvala. :D


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri sep 28, 2005 9:55 pm 
Offline
Član foruma
Avatar

Pridružen/a: pet sep 02, 2005 12:18 am
Postovi: 84
Lokacija: ispod razine mora